Posty

Obraz
Trochę musieliśmy się naczekać, ale jest..
Druga część sesji z Dawidem, którą zobrazował Michał..
Na temat tej sesji pisałam już wcześniej, zamieszczając pierwszą część , więc teraz tylko pokaże Wam obrazki..
Zresztą, tu nie ma czego komentować...

Fotografował:
Michał Dąbek
https://web.facebook.com/GimmickzPhotography/

Model:
Dawid Hemke
https://www.maxmodels.pl/model-dawidha.html

Za przepiękny makijaż odpowiedzialna była Klaudia Kot
https://web.facebook.com/klaudiakotart/

Wrzuta muzyczna:
https://www.youtube.com/watch?v=8h--kFui1JA&index=27&list=RDuibj0hg4Yww


















Wrzosowy Młyn, plener fotograficzny

Niech to szlag...pada, jest ponuro, jajniki chcą wyjść mi kręgosłupem, a hormony nie pozwalają racjonalnie myśleć. Facet nigdy nie zrozumie co przechodzić musi kobieta podczas okresu. Dlatego w te dni tak bardzo chciałabym, tam na dole zobaczyć dorodnego fiuta i nie móc martwić się o samopoczucie.
Jeszcze godzinę temu walizka i kilka rozrzuconych fatałaszków po moim mieszkaniu, dawały znać, że niedawno wróciłam z kilkudniowego pleneru.
Kiedy z niego wracałam zastanawiałam się czy być cipą, którą jestem na codzień, czy jednak ku uciesze organizatora owego pleneru dać się ponieść temu co zauważają nieliczni, miedzy innymi on.
Ale jak tu w okres nie być cipą???;)
Chwile zastanawiałam się zanim zdecydowałam się zapisać na tą artystyczną orgię. 50 osób, czy nawet nieco ponad, robi wrażenie. Na mnie, raczej mało pozytywne. Nie przepadam za tłumami, nie lubię kiedy sama na sobie wymuszam nienaturalne zachowania i uśmiech. Ale jechało trochę znajomych twarz…
Obraz
Tomek pojawił się fotograficznie, kiedy ja akurat odchodziłam i nie miałam okazji go wcześniej poznać. Jak się jednak okazało, nic straconego, wszystko w moim życiu mam wrażenie ma swoją kolejność.
Zaprosił mnie na zdjęcia, jak sam potem przyznał przez pryzmat tego co pisałam w necie czy na blogu. Zwyczajnie był ciekawy. I na szczęście miał odwagę, by to zrobić. A ja miałam akurat wolną chwilę i postanowiłam bez nastawiania się na spektakularne foty, zgodzić się na tą sesje. Tomek ma swój styl, klimat, który nie koniecznie jest częścią mojej fotografii. Ale, jak się okazało to był strzał w dziesiątkę..
Szalenie miło, jest sobie przypomnieć o tej delikatnej, romantycznej kobiecie, która chciał nie chciał we mnie drzemie..a Tomasz wyczuł to doskonale, wręcz intuicyjnie.
Kto by pomyślał, że ten łobuz tak subtelnie ukazuje kobiety w swoich fotografiach.
Standardowo oczywiście przyczaił się na moje mieszkanie. Odkąd mam wnętrze jakie mam , większość fotografów chce mnie fotografować właśni…
Obraz
Nie lubię naszych czasów..Jak Bóg mi świadkiem nie znoszę ich. Jasne, lubię pewne elementy, wolność słowa, wyzwolone kobiety, dostęp do wszystkiego, ale nie znoszę i nie rozumiem tego, że ze sobą nie rozmawiamy, żyjemy obok siebie, tworzymy idylle, której nie ma. Tak, jestem tego częścią. Tak, też udaję. Tak, też nie potrafię rozmawiać. Zawsze się śmieję kiedy od faceta słyszę , że mam wszystkie cechy idealnej żony. Świetnie gotuje, jestem dobra w łóżku , przeklnę i napiję się dobrej whisky, nie robię awantur o wyjścia z kumplami, a i pogadać jest ze mną o czym..No kurwa ideał. Te jak wiemy nie istnieją. Moje wady są równie silne jak zalety. I te wady właśnie pozwalają mi uciekać w świat, którego nie ma. Ten, dokładnie ten, jaki tworzą dzisiejsi ludzie..Pozory gonią pozory, ściema goni ściemę..Nie jesteśmy dziś w stanie docenić tego co mamy. Ja również nie potrafiłam, kiedyś.. Czasem czytam co ludzie piszą, rozmawiam z nimi często grzebiąc im w głowach. Lubie to. Widzę wtedy jak każdy…